اهدای ۵۰ جلد کتاب به دختران هم‌نام حضرت رقیه(س) در دشتی 
کد خبر: 3997202
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

اهدای ۵۰ جلد کتاب به دختران هم‌نام حضرت رقیه(س) در دشتی 

به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) ۵۰ جلد کتاب به دختران هم نام حضرت از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اطهر شهرستان دشتی اهدا شد.

فاطمه شیخی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اطهر شهرستان دشتی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از اهدای کتاب به هم‌نامان حضرت رقیه(س) توسط مؤسسه قرآنی اطهر دشتی خبر داد و گفت: با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در مراسم شهادت حضرت رقیه(س) که شب گذشته برپاشد، تعداد 50 جلد کتاب به هم‌نامان حضرت رقیه(س) اهدا شد.

شیخی افزود: این اهدا کتاب علاوه بر یک اقدام فرهنگی ارزشمند در راستای رسالت‌های مؤسسه، می‌تواند در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان تأثیر داشته باشد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اطهر شهرستان دشتی با اشاره به اهدای کتاب به دختران خردسال، بیان کرد: کتاب‌های اهدایی با موضوع مذهبی و داستان بود که میان 12 هم‌نام حضرت رقیه(س) و پنج دختر حاضر دیگر در مراسم توزیع شد.

شیخی اظهار کرد: برگزاری سوگواری و عزاداری، شعرخوانی دختران در رثای حضرت و توضیحات مربی قرآن مؤسسه در ارتباط با زندگی حضرت رقیه و شهادت در شام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و لازم به توضیح است این مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha